1 Şubat 2010 Pazartesi

"Bize Yakışmadı!"



Fotoğraf: Ulaş Dayı

İletişimspor camiası, son haftaların formsuz ismi Kıvanç K. ile yılmaz savunmaların değişmez emekçisi Suat A.'nın başbaşa yedikleri yemeği konuşuyor.

Hatırlayacağınız gibi ikili arasında 4. haftadaki 27 Ocak mücadelesinde yaşanan ufak çaptaki tatsızlık saha dışına taşınmış, İletişimspor Haber Ajansı Personel Müdürü Kıvanç K., maçtan sonra kaleme aldığı 4. hafta değerlendirmesinde, Suat A. ile ilgili çarpıcı iddialarda bulunmuştu. Olay karşısında kamuoyu önüne çıkmaktan kaçınan Suat A. ise sessizliğini korumuş ve bizleri "sahada olan sahada kalır" ekolünün bir temsilcisi olduğunu düşünmeye yöneltmişti. Ta ki bugüne kadar...



Bugün öğleden sonra haber servisimize gelen bilgilere göre, aralarında geçen malum tatsızlık sonrasında tekrar bir araya gelen ikili, Sultanahmet'te özel bir mekânda öğle yemeği yemek üzere buluştular. Aldığımız bilgilere göre bir süre ciddi bir gerginliğin hakim olduğu ortam, lahmacun-kaşarlı köfte ikilisinin masaya teşrifiyle yumuşadı, gerginlikler unutuldu, eski günler yad edildi. Olağanüstü bir gazetecilik başarısı göstererek ikiliyi yemek esnasınsa görüntülemeyi başaran İLHA muhabirleri, Kıvanç K. ve Suat A.'nın ağzından birkaç cümle almayı başardılar: yaşananların "bir anlık sinirle" gerçekleştiğini belirten Suat A., "Aslında ben orada kendisine bir şey gösteriyordum, o yanlış anladı. Yine de biz saha dışında çok iyi arkadaşız." şeklinde konuştu. Personel müdürümüz Kıvanç K. ise "Yazılarımda her daim başıma dert açan sivri dilimin kurbanı oldum. Biz Suat'la gerek milli takımdan, gerek aynı çevrelerde yetiştiğimizden çok iyi arkadaşız. Saha içinde böyle tatsızlıklar yaşanabiliyor. Biz topumuza bakalım. Ayrıca top demişken, bu soğuk havada maç mı olur yahu?" biçiminde bir açıklama yaparak kafaları bir kez daha karıştırdı. Bu açıklama sonrasında gözler Hüsnü A., nam-ı diğer "büyük başkan"a çevrildi.

İkili yakın zamanda ortak bir basın açıklaması yapacaklarını söyleyerek künefe yediler.

3 yorum:

GERGEDAN dedi ki...

GÖRÜNTÜLER MONTAJ!.. demeyeceğim.

Fakat bu durum Türk medyasının düştüğü TELEVOLE kültürünün ekranlardan halısahalara sıç'ramasıdır.

Tarafların görüşü alınmadan yapılan bu maksatlı haberler dostluğumuzu bozamayacak. Biz Kıvanç'la sadece saha dışında değil, saha için de de dostuz...

Orada aslında Nihat Tuna'nın (Kolera Nihat olarak da bilinir) sert defansı nasıl uyguladığını, arkadan ittiğini aşil tendonuna nasıl acımasız tekmeler attığını anlatırken, İLHA muhabirine yakalanmış bulundum. Olay aslında bundan ibarettir.

Bu düşürüldüğüm zor durumdan dolayı, Kıvanç arkadaşımdan beni teyid eden açıklamaların gelmesini bekliyorum. (bu akşamki maç için bir tehdit olarak algılamanı istemem ama... sen bilirsin).

Sanırım başka hiçbir ispatım yok...

Kamuoyunun bilgisine

Saygılarımla.

S.A.

kafcamus dedi ki...

Öncelikle haberi yapan genç arkadaşımızı kutluyorum. Kendisine gösterdiğimiz gibi kimseden korkmadan, herkesi haber yapabilme kapasitemizin bir yansımasıdır bu haber. Beri yandan düzeltilmeye muhtaç birtakım noktalar da barındırmaktadır:

1- Son haftalarda formsuz olduğum yalandır. Ben her zaman formdayım. Sadece geçen hafta takımın genel kötülüğüne eklemlenmek zorunda kaldım. Ne yani, takım o kadar kötüyken ben iyi olaydım da arkadaşlarımı rencide mi edeydim? Edemezdim…
2- Suat A. ile ilgili yaptığımız yorum kamuoyunun genel beklentisini karşılayacak bir yorumdur. Yoksa benim aziz kardeşim Suat’la ne gibi bir husumetim olabilir.
3- Muhabir arkadaş dikkat etmemiş, yemek yediğimiz yer esasen bir balık lokantasıydı. Benim kaşarlı köfte, Suat’ın ise lahmacun tercihinin arkasında “öğlen öğlen rakı içmeyelim ya” görüşümüzün ağırlık kazanması rol oynadı.
4- Suat A. bana Kolera Nihat’ın defansif özellikleri konusunda aktarımda bulunuyordu, doğrudur. Ancak Suat A. ile saha içinde dost olduğumuz doğru değildir. Bizim takımdan olmadığı sürece saha içinde kimseyle dost olmam. Maazallah iddaa dedikodularına adımız karışmasın…
5- Ben “bu soğuk havada maç mı olur yahu?” demedim, demem. Fakat “sahada bir alttan ısıtma tertibatı olsa iyi olur” dediğim doğrudur.
6- Künefede hiç iş yoktu.

Saygılarımla,
Kıvanç K.

GERGEDAN dedi ki...

Kıvanç arkadaşımın açıklamalarında katıldığım tek husus künefenin berbat olmasıdır... Onun haricinde popülist medya savunuculuğunda gelinecek tehlikeli nokta "Kıvanç Arsenal'e transfer oluyor" manşetleridir.

Medyada arkadaşın olsun, "çamur"dan olsun... Bana uymaz.

Medyayı karşıma alarak belki futbol hayatımı tehlikeye atıyorum ama, doğru bildiğimi de söylerim, zaten şunun şurasında kaç senem kalmış.